Schimbarile care se intampla in Google par sa fie ceva la care cu toti ne asteptam aproape zilnic in aceste vremuri, cu toate acestea pe 24 Iulie, parea sa se intample ceva mai mult decat un dans al clasamentelor, in special cu clasamentele motoarelor de cautare localizate si se pare ca, cei de la Google au confirmat ca au ceva de a face cu acest lucru.
Potrivit surselor de pe internet, Google a facut o schimbare majora la algoritmul lor de cautare locala care a fost realizat sa faca ca un utilizator sa aiba o experienta mai buna si mai relevanta, in timp ce folosesc motorul de cautare pentru interogarea termenilor pe care le consideram sa fie locala pentru ele, incluzand plasarea hotelului, afacerilor si altor servicii.
Desi gigantii motoarelor de cautare erau dispusi sa dezvaluie ca au trebuit sa dezvaluie ca trebuiau de fapt sa faca schimbari in algoritmul lor de cautare, nu erau dispusi sa ofere un nume la update, ducand la circulatia diferitelor nume, insa unul creat de autorul de la Search Engine Land, Barry Schwartz, pare sa fie acel nume ce a ramas in industrie ca fiind „Pigeon Update”.
Dupa cum stim, lansarea unui algoritm pe scara mai mare nu a fost niciodata un proces nefolositor pentru Google si pare ca sunt intotdeauna probleme care rasar pe drum in timp ce update-ul se deruleaza, fortandu-i sa altereze rapid algoritmul si mai mult pentru a preveni problemele cu termeni lungi in linie, iar Schwartz a observat ca Expedia era acum considerata sa fie un hotel aproape de New York, decat un brand motor de cautare in tursim ce are succes, pe cat stim.
Google deja a spart deja linistea despre update pentru a informa comunitatea ca sunt constienti de un numar de probleme care au fost intalnite de cand s-a scos noul algoritm.