Sunt preocupat cu social media, si nu este doar pentru a ma uita la emoticoanele cu animalute distribuite de cei pe care ii am in lista de prieteni. Sunt intrigat de usurinta prin care afacerea poate sa ajunga pe piata simplu, prin angajamentul social, si cat de mare impact poate avea marketingul de social media daca este realizat corespunzator.
Sunt multi oameni pe WWW care fac marketing, iar Steve Olenski a vorbit in Forbes, despre faptul ca marketingul de social media inca creste. Modul in care consumatorii folosesc acum dispozitivele mobile pentru retelele sociale si cumparand este un exemplu prin care acesta continua sa creasca. Ar putea sa nu se opreasca niciodata din a evolua, asa ca este important sa continui sa inveti noi tehnici.
Stabileste-ti o incredere a brand-ului
Nu anticipa ceea ce isi doreste clientul. Monitorizati comentariile clientilor, bune sau rele, despre produsul vostru pe social media pentru a corecta sau a crea noi produse ce indeplineste nevoile consumatorului.
Cu cat mai multa incredere poti construi intre brand-ul tau si client, cu atat mai mare este posibilitatea de marketing ce rezulta in generarea clientilor, targuri incheiate si venituri crescute.
Combina marketing-ul offline cu social media
Tacticile offline pot inca dovedi rate de conversatie minunate. Totusi, stim ca majoritatea oamenilor folosesc internetul pentru a cauta orice, de la papuci pana la un dentist. Cea mai buna reteta in marketing este sa combini tehnicile de marketing offline, cum este publicitatea imprimata, cu social media pentru a tinti o audienta mai mare. Ati observat probabil in reviste ca multi care fac reclama folosesc logo-urile Facebook si Twitter in reclamele lor imprimate in asa fel incat cititorii stiu ca pot sa se angajeze cu compania online.
Cele mai bune practici in marketingul de social media includ:
- Efort consistent
- Foloseste social media pentru a construi relatii si incredere
- Combina social media cu prezenta offline