Anul 2012 a fost un alt cu schimbari majore in SEO. Fiindca totul depinde de Google, trebuie sa ne adaptam din mers.
Actualizari SEO importante in 2012:
Update-ul Venice – a aparut undeva pe 27 februarie cu scopul de clasifica site-urile mai bine din punct de vedere al locatiei. Astfel, rezultatele din motorul de cautare au devenit mai relevante pentru utilizatori.
Rel = Author – Adaugand acest atribut pe blog / site acesta devine mai important si obtine o bila alba in „ochii” Google-ului. Acesta face corelarea intre profilul de Google+ si blogul / siteul tau.
Exact match domain
O lovitura sub centura care a afectat aproximativ 1% din rezultatele Google la nivel global. Pana acum siteurile care aveam un nume de tip cuvant cheie gen ” www.cuvant-cheie.ro” primeau un punctaj mai mare d.p.d.v. SEO. Acesta nu mai la fel de relevant si se pune accent pe brand si pe recomandarile (link building) pe care siteul le primeste organic.
Update-urile de Pagerank pentru 2013 sunt programate astfel:
- primul update de Pagerank intre 28 ianuarie si 6 februarie
- al doilea update de Pagerank intre 27 iunie si 7 iulie
- al treilea update de Pagerank intre 29 septembrie si 4 octombrie
- al patrulea update de Pagerank intre 24 decembrie si 29 decembrie
Daca sunt termeni din SEO pe care nu ii intelegi acceseaza dictionarul SEO apasand aici.
Pentru 2013 e preconizeaza un nou algoritm numit ZEBRA care vizeaza Social Media. E logic dintr-un anumit punct de vedere daca tinem cont ca Google+ este unul din marile retele de socializare. Algoritmul ZEBRA e mai mult pentru Google, dar va include si Facebook, Twitter, Linkedin si Pinterest in principal.
Nu se stie daca acest algoritm se va numi ZEBRA si nici daca va viza Social Media. Acestea sunt zvonuri, insa luate in calcul de majoritea specialistilor SEO.
Tu ce parere ai?