Reguli de AUR pe care le folosesc pentru link building

link building

SEO înseamnă aproximativ 90% link building in punctul meu de vedere. Restul ţine de optimizarea onpage.

Pentru că lucrez în domeniu, am acumulat destulă experienţă în acest domeniu. Am reuşit să-mi fac şi o listă a celor mai bune metode de link building. Cel mai important este să te ghidezi după ceva. Nu poţi pur şi simplu, să faci de capul tău link building.

Recomandările mele pentru link building

Iată câteva reguli de AUR atunci când porneşti pe acest drum

1. Aleg linkuri care vin de pe TLD .ro. Fac asta pentru că ajută mult pentru căutările din România.
2. Aleg doar linkuri care au conţinut, în detrimentul linkurilor din footer sau sidebar. Linkul din conţinut înseamnă calitate.
3. Aleg linkurile din conţinut să fie unice. Nu se pune un link pe mai multe cuvinte cheie în acelaşi text. Din punct de vedere SEO, Google ia în considerare doar primul link.
4. Aleg linkurile care vin de pe IP-uri româneşti. Toate sunt bune, însă blogul meu se adresează românilor şi asta este alegerea mea. Consider că este una bună.
5. Aleg variaţii de cuvânt cheie pentru ca nu vreau sa fiu supra optimizat pe un cuvânt cheie. Pentru mine, anchor textul trebuie să fie mereu diferit. Cuvintele cheie de tip „long tail” sunt şi ele importante.
6. Aleg linkurile care au vechime şi Pagerank. Nu că sunt cu nasul pe sus, dar calitatea contează.
7. Aleg site-urile care au puţine legături externe. Concepţia de a împărţi din link juice nu e pe placul meu. Puţin, da bun.
8. Aleg link building nu doar pentru urcarea în clasamentele Google, ci şi pentru traficul pe care mi-l poate aduce. Link-ul trebuie să fie plasat (la începutul unui articol) şi să fie făcut cu cap. El poate genera şi alte linkuri, dacă vizitatorii consideră util siteul tău.
9. Aleg titluri pentru permalink care oferă informaţie nicidecum senzaţie. Mulţi caută să aducă trafic prin titluri şi taguri senzaţionale, însă acest lucru nu înseamnă trafic de calitate. Prefer 100 vizitatori interesaţi, decât 10.000 neinteresaţi.

Un altfel de concluzie:

Fi deştept şi caută calitatea întodeauna. Oferă calitate şi o să primeşti calitate. Fă paşi mici şi siguri. Alege să gândeşti calculat.

Alege link building natural.

admin

"Vrei sa ajungi sus? Ridica-te, încearca, reîncearca, urca, cazi apoi ... ridica-te!"

Articole recomandate

11 comentarii

  1. regulile astea sunt cam greu de respectat, adica nu prea gasesti site-uri care indeplinesc criteriile tare si sa poti pune un link.

    1. Nu sunt greu de respectat si gasesti multe bloguri de calitate in blogosfera romaneasca. Trebuie doar sa cauti.

  2. este mult de cautat. ar fi interesant o lista cu niste bloguri are indeplinesc cerintele tale. daca am timp poate voi face una

  3. As fi curios sa faci un studiu de caz pe acest blog legat de link building. Sa ne arati exact, sa explici care a fost tactica si sa dai cat mai multe exemple concrete. 🙂

  4. bun articolul tau,asteptam mai multe articole 😀

  5. Sfaturi utile .
    posibil ca pe viitor sa iti urmez sfaturile

  6. […] Este un site de trafic exchange, care are un trafic în Alexa de 1006 la nivel global. Are un amărât de Pagerank 4 cu toate că au 8,849 de backlinkuri indexate de Alexa. Are cu 1000 de backlinkuri în plus faţă de toateblogurile.ro care are Pagerank 6. Este posibil în cazul în care site-ul oferă calitate. Oricum, la ce trafic are EasyHits4U puţin îi mai pasă webmasterului de link building. […]

  7. pune-te frate pe cautat calitate asta e valabil pentru mine e clar 😛

  8. Mai bine mai putine linkuri, dar calitative, decat multe si slab calitative. Blog-uri romanesti se gasesc destule, doar ca unii proprietari cer pentru advertoriale preturi exorbitante.

    1. Dacă doreşti advertoriale ieftine pe bloguri de calitate îţi recomand articole-sponsorizate.ro

  9. […] în SERP. Pentru a vă menţine poziţia sau pentru a reveni la poziţia iniţială, apelaţi la link building de calitate, pe nişă cu o diversitate mare de cuvinte cheie […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *