Cu totii stim cat este de importanta loialitatea clientilor fata de brand-ul tau atunci cand vine vorba despre domeniul afacerilor, mai ales atunci cand ne referim la comertul pe internet. Mai mult decat atat, odata cu noile schimbari legate de modul cum Google evalueaza paginile web, si-au facut posibila aparitia si alti factori de referinta pentru ca o pagina sa poate fi notata de catre Google. Printre noii factori de ranking ai paginilor web, se numara si atasamentul clientilor fata de pagina ta web sau gradul de loialitate al vizitatorilor.
Loialitatea clientilor fata de site-ul si brand-ul tau, in ochii Google, este caracterizata ca numarul de vizite facute de acelasi utilizator site-ului tau si implicit probabilitatea ca dupa prima vizita, o persoana sa te intoarca pe site-ul tau. Conform expertilor SEO, loialitatea clientilor unui site va fi in scurt timp unul dintre primii trei factori demni de luat in considerare atunci cand vine vorba despre pagerank si cresterea acestuia. Factorii de ranking de la Google din ziua de azi se bazeaza mult mai mult pe relatia dintre client si un anumit site sau continut de pe internet. Mai mult decat atat, Google va penaliza pe viitor site-urile care nu se axeaza pe client si pe asigurarea unei bune relatii intre acestia si site-ul propriu.
Tinand cont de noua tendinta de la Google, din ce in ce mai multi experti SEO sugereaza sa ne folosim de metode si solutii pentru a atrage cat mai mult loialitatea clientilor. Diverse tehnici precum sunt jocurile, chestionarele, bonusurile si multe altele, se pot dovedi extrem de utile atunci cand se doreste acapararea unui numar cat mai mare de clienti loiali brand-ului personal. Asadar, daca iti doresti sa ai succes in domeniul promovarii pe internet, trebuie sa tii cont si sa pui un mare accent pe factorul loialitate.