Ca si oameni ce fac marketing experimentati, multi fiind specializati in cautari, avem o obligatie de a educa detinatorii afacerilor si pe oricine altcineva ce vrea sa invete SEO. Cel mai prost angajament al clientilor din care am facut parte a fost legata de neintelegere, asteptari false, lipsa de comunicatii educationale si o lipsa de cunoastere SEO pe partea clientului. Nimeni nu castiga in aceasta situatie.
Cu siguranta aceste circumstante nefericite pot fi prevenite cu crearea unor resurse de calitate care furnizeaza minimul in ceea ce este necesar pentru afaceri pentru a evita cele mai rele greseli, angajeaza oamnii potiriviti.
Ca si detinatorii de afaceri, mici echipe de marketing, sau alt non-specialist SEO, ai intrebari despre link building. Acest post tinteste sa te previne din a experimenta aceste situatii dezastroase si sa cucereasca unul din cele mai controversate aspecte SEO.
Intelege ce spun motoarele de cautare despre linkuri
Daca ai facut o cercetare despre linkuri si cum afecteaza performantele website-urilor in rezultatele cautarilor, exista un lucru pe care toata lumea il intelege : linkurile sunt importante.
Dar de ce ? De unde vine aceasta notiune?
Google si Bing, ambele folosesc limbaj foarte clar pentru a explica importanta linkurilor din algoritmii lor de cautare si pentru a te clasa mai bine in termeni de cautare. Trebuie sa citesti informatiile pentru a castiga o intelegere adevarata a link building-ului si modul in care ar trebui sa mergi pentru el. Acum ca stii elementele fundamentale si vezi linkurile, acestea ar trebui considerate voturi pentru ca website-ul sa ofere linkuri, acum este timpul sa sapam mai adnac.
In aditie pentru a intelege snippet-ul mic de informatii in sectiunea Webmaster Tools Help, ghidul de incepator al celor de la Google te va ajuta sa intelegi rolul pe care website-ul tau il joaca in index-ul lor gigant, ce produce un impact asupra performantei de website in acel index, si cum linkurile joaca un rol in imbunatatirea sau diminuarea performantei.