La inima oricarei campanii de link building sunt bunurile pe care le vei folosi pentru a atrage si a castiga linkuri. Acesta poate fi cunoscut ca si „carligul” care va face oamenii sa le pese despre ceea ce are de oferit si ii va atrage sa alcatuiasca linkuri catre tine. Bunurile vor varia de la o afacere la alta si va trebui sa identifici ce bunuri are afacerea ta sa fie de interes pentru altii si poate fi folosit in link building.
Exemple de bunuri ar putea fi continutul, datele, produsele, serviciile si oamenii. Un alt bun pe care cei care fac SEO black-hat il folosesc sunt banii. Evident, aceste bunuri necesita un tip de investitii, dar acesti SEO abordeaza achizitia de linkuri ca o tranzactie pura de bani. Sa cumperi linkuri este strict impotriva ghidurilor Google, si daca un website este prins angajandu-se in aceasta practica, poate insemna o penalitate mare si o pierdere de trafic. Sa cumperi linkuri este riscant si deobicei riscurile vor intrece potentialele pierderi, asa ca recomandam impotriva acestui lucru.
Va trebui de asemenea sa te asiguri ca bunurile pe care le produci sunt relevante pentru audienta pe care ai vrea s-o atragi.
Cand definesti strategia pentru campania ta de link building, va trebui sa te gandesti la tipul de linkuri de care ai nevoie. Sunt diferite tipuri de luat in considerare : linkurile la pagina ta principala; linkuri catre pagini „adanci”, cum sunt paginile de produse sau de categorii; linkuri continand numele companiei tale sau a brandului si linkuri continand cuvintele cheie pe care le tintesti.
Aditional, sunt combinatiile de mai sus, cum sunt linkuri de brand catre pagini adanci. Identificand ce tipuri de linkuri ai nevoie pentru a incepe cu o analiza de linkuri detaliata pentru website-ul actual, de asemenea o privire la cum te calsezi pentru anumite cuvinte cheie in comparatie cu competitorii tia.