Cei care fac marketing viseaza la posibilitatile de date contextuale de decenii, si pe cum consumatorii au devenit mai mobili si comportamentul lor mai cuantificabil, nu a facut decat sa impinga acele flacari mai departe.
Datele contextuale furnizeaza o oportunitate pentru cei care fac merketing pentru a castiga un avantaj competitiv bazat pe trendurile din afara care ar putea fi unice pentru industria lor sau afacerea lor.
De exemplu, gandeste-te la citate, folosind cazul unei persoane care a fost bazaita cu o oferta bazata pe locatie in timp ce mergea pe langa o cafenea. Sau compania farmaceutica care isi ridica cheltuielile de marketing in timp ce trendul de gripa aviara se dezvolta in anumite zone ale taarii. Sau un tip care face marketing cu umbrele, avand abilitatea de a furniza reclama potrivita, la locul potrivit, la timpul potrivit.
Toate acestea sunt construite pe ideea ca sunt factori acolo in lume care au un impact asupra comportamentului clientului, si compania care este cel mai bine pregatita pentru a actiona asupra acestor factori pentru a castiga un avantaj competitiv.
In practica, experienta nu a fost destul de magica, din cauza abilitatii de a ne descurca cu datele contextuale programatic a fost limitata corect. Este dificil si consuma timp pentru a schimba brusc strategii bazat pe o schimbare a limitei de timp in piata sau comportamentul clientului si gasirea datelor externe third-party poate sa se dovedeasca foarte dificil.
In aceste cazuri, chiar si atunci cand este obtinut, atribuind corect acesti factori pentru date de performanta care este complicata. Pentru a complica lucrurile si mai mult, actionand pe date contextuale in timp real poate sa distruga afaceri, in timp ce unele trenduri externe pot rasari si disparea in cateva ore.
Din fericire, sunt servicii care pot sa ii ajute pe cei care fac marketing, pentru a integra cu usurinta date third-party in campaniile lor de marketing.