Timp de o saptamana m-am gandit la tot felul de strategii pe care le-am experimentat pentru a obtine rezultate mai bune pentru clientii mei dar care sa ajute si articolele bloggerilor sa rankeze cat mai bine in SERP.
Rolul unui advertorial este de a influenta pozitia unui site in motorul de cautare Google. Un advertorial transfera link juice prin intermediul articolui, oferindu-i deasemenea si putin Pagerank site-ului recomandat. Pentru ca advertorialul sa ofere cat multa autoritate, Google tine cont de foarte multi factori: lungimea articolului, preponderenta cuvantului/cuvintelor cheie, pagerank-ul categoriei, pagerank-ul articolului, vechimea articolului, daca nisa blogului este asemanatoare cu nisa site-ului recomandat, unicitatea articolului, numarul de comentarii etc.
Multi factori sunt necunoscuti si acest lucru e logic. Vorbim de Google totusi, si e normal sa nu faca public algoritmul la care au lucrat sute de oameni si au investit, probabil, milioane de dolari. Insa din ce s-a descoperit pana acum si ce se experimenteaza, se pot trage anumite concluzii si se stabilesc niste criterii care departajeaza albul de negru.
Dupa aceasta scurta introducere, revin la tema articolului, si anume: cum poti sa rankezi in top 10 pe Google cu un articol?
Precum am mentionat la inceputul articolului faptul ca saptamana asta am experimentat mai multe strategii, am ajuns la o concluzie pentru a scoate maximum dintr-un articol. Sigur ai intalnit si tu situatii in care un site fara Pagerank era deasupra ta cu un articol, desi tu aveai un Pagerank mai mare si vorba aia, mai multa autoritate.
Ei bine, mai mult decat Pagerank-ul, cand vine vorba de indexarea unui articol in motorul de cautare, conteaza cuvintele cheie. Si zic cuvintele cheie, pentru ca e nevoie de mai multe pentru o indexare buna. Chiar daca link-ul catre site-ul promovat il inserati pe un cuvant cheie, articolul trebuie sa contina cuvinte cheie similiare sau conexe.
Va pot da un exemplu concret, si anume site-ul www.alertsms.ro. Link-ul il ancorez pe cuvantul cheie : trimite mesaje gratuite. Daca doresc ca articolul sa fie in top 10 pe acest cuvant cheie, folosesc o preponderenta a cuvantului cheie in articol intre 2-4%. Adica la 1000 cuvinte scrise intr-un articol, folosesc de pana la 40 de ori cuvantul cheie trimite mesaje gratuite.
Daca doresc sa rankezi pe mai multe cuvinte cheie conexe si sa atrag trafic masiv, folosesc o alta strategie pe care o recomand cu incredere.
Precum am spus, pun link-ul pe cuvantul cheie „trimite mesaje gratuite”. In articol mai inserez cuvinte cheie precum: mesaje orange, mesaje vodafone, mesaje cosmote, sms gratuite, sms gratuit, mesaje gratuite online orange, trimite sms online, trimite sms online gratis, sms gratuite orange, sms gratuite online, alerta sms, mesaje moca, mesaje online pe vodafone, sms online, mesaje gratis on line.
Lista poate continua cu aceste cuvinte cheie conexe. Mai jos puteti vedea ca la o anumita cautare, am ajuns in mai putin de 1 zi, pe locul 7 in cautarile Google-ului. Deasemenea, daca caut si simplu: trimite mesaje gratuite tot pe 7 sunt.
Daca va uitati cu atentie Titlul este „Trimite mesaje gratuite”, apoi Google-ul a gasit in articolul meu cuvintele „orange, vodafone, cosmote si trimite mesaje gratuite. Acest lucru a facut articolul sa fie cotat mai bine ca altele.
Eu va propun sa incercati aceasta strategie si sa reveniti cu un comentariu sa imi spuneti cum a functionat. Eu am adus peste 15 vizite in mai putin de 24 de ore doar datorita acestui articol, din cautari. Astept si opiniile voastre.
Toate bune şi frumoase, intenţie lăudabilă, dacă te-ai exprima româneşte.
În limba română, nu există verbul a ranka sau a rankeza. Nu ştiu despre ce vorbeşti, doar intuiesc că vine de la rank. Chiar nu există echivalent în limba română?
Nu exista in limba romana cuvinte precum: rankezi, a ranka sau rank.
Sinonime in limba romana cu acest cuvant ar fi: valoare, importanta, o pozitie relativa. Insa in acest context, nu pot fi integrate.
Poate o sa fie integrat in DEX precum cuvintele englezesti: OK, broker, baby-sitter, rating, drive-in etc.
Pana atunci, imi permit sa-l folosesc asa, chiar daca nu e romaneste corect.
echivalent ar fi 'a aprecia'. vorbind de google, se putea folosi 'ridica' sau ceva asemănător, da' de ce să nu schingiuim limba?
Asa e, cei ca mine schingiuesc limba romana. Ca zic a ranka, si unora nu le place.
interesant! eu am un blog culinar..nu stiu ce inseamna sa ancorezi un link pe cuvinte cheie si nici nu stiu cum as putea sa inserez cuvinte cheie in articole, respectiv retete. as aprecia daca mi-ai putea da un exemplu din aceasta categorie, astfel incat sa ma poata ajuta si pe mine.