Desigur este important sa evaluezi termenii de cautare care i-au condus pe oameni catre site-ul tau si de unde a venit acel trafic. In conjuctie cu acest lucru, ar trebui sa determini termenii de cautare pe care clientii tai ii folosesc de indata ce se afla pe site-ul tau. Acest lucru te ajuta sa iei pasi importanti asigurandu-te nu numai ca produci o lista concentrata pe cuvinte cheie, dar si optimizarea paginii tale web pentru limbajul clientilor tai. Acesti termeni nu apar dintr-un brainstorming de marketing saptamanal, ci din cuvintele reale pe care le folosesc clientii pe site-ul tau astazi. De exemplu, cineva ar putea intra pe site-ul tau prin intermediul unei cautari Google pentru termenul „costum de clown”. Dar folosind bara de cautare de pe site-ul tau, au tirparit un nume de firma.
Foloseste bara de cautare. Orice platforma de cautare a unui site te va furniza cu o lista de fraze importante pe care clientii tai le folosesc cand cauta pe site-ul tau. Cu siguranta vei descoperi termeni de cautare care sunt neobisnuiti. Luati in considerare aceste termeni in procesul de descoperire a cuvintelor cheie, facand ajustari la SEO-ul tau sau campaniile tale PPC incluzand termenii care pot sa creasca semnificativ conversia.
Foloseste rapoartele de analytics. Toate uneltele de top analytics furnizeaza optiunile de a explora modurile in care clientii cauta informatii pe site-ul tau. Google Analytics si Coremetrics, de exemplu, furnizeaza rapoarte care scot in evidenta termenii de cautare a clientilor tai pe site. Cu aceste informatii, poti defini listele de cuvinte cheie folosind termeni pe care clientii tai se gandesc inainte de tine. Acesti termeni te pot ajuta sa-ti optimizezi site-ul si sa obtii un trafic mult mai mare, si sunt termeni grozavi ce pot fi inclusi in campaniile platite ale motoarelor de cautare in general.