Daca esti cat de cat familiarizat cu lumea promovarii pe internet si SEO, atunci stii ce inseamna termenul de „pagerank” (ragul paginii) si cum poate afecta acesta dezvoltarea ulterioara a site-ului. In trecut, cei de la la Google au actualizat sistemul de gestiune al pagerank-ului de patru ori pe an, insa, conform speculatiilor, in continuare se va merge pe ideea de actualizare a pagerank-urilor de doar trei ori pe an. Acest lucru nu poate fi decat in defavoarea site-urilor sau blogurilor mici, care vor putea sa creasca in pagerank foarte greu.
Ca si tine, oamenii din lumea SEO sunt extrem de intrigati de faptul ca a doua actualizare pe 2013 in ceea ce priveste pagerank-ul si de ce acesta a fost amanat. Deja exista zvonuri precum ca cei de la Google vor sa desfiinteze conceptul de „pageranking” sau cum ca cei de la Google vor sa introduca un cu totul alt sistem de apreciere a calitatii site-urilor. Totusi, ideea este ca, nici unul dintre aceste speculatii nu este adevarata. Adevaratul motiv pentru care actualizarea pagerank-ului din iulie 2013 a intarziat sa apara este ca cei de la Google sunt extrem de ocupati cu schimbarile majore de algoritmica care au putut fi observate si in ultimele doua luni, vorbind aici despre Google Penguin 2.0 si Payday Loan Algorithm.
Pe faptul ca au fost extrem de ocupati, intarzierea actualizarii de pagerank ar putea avea si conotatii mai subtile. Potrivit speculatiilor, cei de la Google vor sa-i „pedepseasca” pe cei care fac backlink-uri false sau de proasta calitate, umbrindu-i astfel pe adevaratii constructori de backlink-uri de calitate. De asemenea, Google vrea sa demonstreze ca pagerank-ul nu este o metoda de a face bani si de comercializare, ci o eticheta reala pusa peste un site web pentru a-i releva calitate.
Stie cineva cand va fi urmatoarea actualizare?