Cei de la Google fac modificări consistente în algoritmul Panda şi Penguin. Ca webmaster este bine să fi întotdeauna informat pentru a nu risca penalizări, pentru a te adapta rapid şi a fi eficient.
Iată la ce trebuie să ne aşteptăm în luna octombrie:
– Matt Cuts a aruncat bomba: EMD (exact match domain) adică domeniile care au numele similar cu un anumit cuvânt cheie, nu mai primesc importanţă atât de mare din partea Google. Adică, faptul că am www.7seo.ro numele domeniului, nu mă va ajuta pe cuvântul cheie „SEO” acest lucru.
Acest lucru a fost anunţat de Matt Cuts vineri pe Twitter:
Iată cum arată un site care a fost lovit de această actualizare:
Procentul deşi pare mic, influenţa în SERP este destul de afectată, mai pe toate cuvintele cheie. De menţionat că cei care se regăsesc prin ce am zis mai sus, să se aştepte la „derapaje” în SERP. Pentru a vă menţine poziţia sau pentru a reveni la poziţia iniţială, apelaţi la link building de calitate, pe nişă cu o diversitate mare de cuvinte cheie longtail.
– Deşi toţi creadeau că a fost vorba de Panda sau Penguin în cazul scăderilor din clasamentul Google, actulizarea legată de EMD a fost cea care a tras în jos. Totuşi Matt Cuts a zis de acest lucru acum doi ani însă probabil au fost alte priorităţi de a durat atât de mult. Între timp, Panda şi Penguinul rulează la cote maxime. Penguinul este sensibil luna aceasta, iar dacă folosiţi Webmaster Tools o să primeşti direct pe email eventualele penalizări. Aşa că atenţie mare la cum vă optimizaţi.
– Pagerank Update trece pe la site-urile şi blogurile webmasterilor abia la sfârşitul lunii. Aşteptăm ca între 30 octombrie – 02 noiembrie să se facă update-ul.
Weird Google is weird ..
of of . . cate chestii apar . . cate batai de cap, cate rasuciri . . astept pagerank update . 😡
Foarte interesant articolul, am retinut cateva aspecte care sunt destul de bune. Multumesc.
deci faza cu „domeniile care au numele similar cu un anumit cuvânt cheie” afecteaza si blogul meu?
Daca nu vine update-ul pe 02 octombrie poate vine pe 02 noiembrie 🙂
Iar daca eu vreau acum un blog pe nisa sanatate (slabit & chestii) ce domeniu ar trebui sa cumpar?
Pentru cei care nu au inteles, update-ul face referire la domeniile ce au denumirea exacta a unui cuvant cheie, de ex „varza alba” si domeniul tau are exact aceeasi denumire varzaalba.orice
Pentru cei care nu stiu ce domenii sa-si cumpere, sa ia unul care contine mai mult sau e formulat intr-o maniera, ce are un cuvant cheie, dar nu este „exact match”
Inseamna ca toata lumea va lucra mai mult pe micronise, mi se pare ok ca aceste domeniu sa nu mai reprezinta un avantaj, insa ce acestea pot fi vazute ca fiind egale cu cele ce nu sunt emd?
Adica google le va penaliza mereu cei ce au au aceste domeniu fiind obligati sa renunte la ele?
Sau vor fi precum domenile simple?>
[…] trebuie să-ţi schimb strategia. Scorul dat de EMD (exact match domain) în SERP a scăzut în octombrie datorită unei actualizări de la Google. Se pune din ce în ce mai puţin accent pe acest […]