Pasi simpli pentru continut creativ

 

Un continut creativ inseamna posibilitatea de a ti se raspunde la intrebarea: “ce publica site-urile si ce distribuie oamenii?”. Pornind de la aceasta idee vei avea un vag inceput de plan. Exista si acel “de ce sa fac asta” asa ca ar trebui sa descoperi cum te ajuta asta:

  1. Poti invata foarte mult prin analiza succesului pe care il au altii.
  2. Dupa o analiza de acest gen vei avea o imagine ampla despre competitorii tai.

De unde incepi. O idee buna vine de la un brief bun, insa ar putea fi cam dificil sa iti pui clientii sa raspunda la anumite intrebari. Pentru a minimaliza asta ai in vedere:

  1. Pe ce targhet se bazeaza? De la categorie de varsta la cea de sex, categorie demografica de asemenea, la ce se uita la tv sau ce asculta la radio sunt intrebari relavante.
  2. Ce anume isi doresc sa acopere? De altfel clientii ar trebui sa vina cu un top 10 puncte despre interesele lor.
  3. Ce teme de interes se doresc a fi luate in considerare? Aceasta intrebare este de regula una grea mai ales daca un client nu a facut un continut anume cu scopul de a fi distribuit ulterior.

Acum este timpul sa incepi cu cercetarea. Iata ce trebuie sa ai in vedere la orice articol scris:

  • Titlu/subtitle
  • Link, uneori chiar si spre articolul original, de unde se preia.
  • Cate share-uri are acel continut.
  • Numarul de linkuri de la domeniu.
  • Daca este sau nu interesant ca si idee.
  • Cum am putea face ceva similar, iar.

De regula textul in sine ar trebui sa fie despre ce anume iti place insa in egala masura trebuie sa tii cont de audienta pe care o ai.

Despre Eugen Stefan Sotropa

Co-Fondator al companiei European Advertising Network SRL si al brandului e-Advertising. Sunt jurnalist si lucrez si la Radio Gold. "Vrei sa ajungi sus? Ridica-te, încearca, reîncearca, urca, cazi apoi ... ridica-te!"
Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *