Pagerank fără SEO? Se poate!

De când cu Pinguinul, toţi căutăm diverse tertipuri de a ne menţine Pagerank-ul sau să aducem backlink-uri cu grijă fără a supăra algoritmul gigantului motor de căutare. Probabil cunoşti un blogger care a avut de pierdut, unii ajungând de la Pagerank 4 la Pagerank 0 (zero), lucru care pe mine mă înfioară. De ce zic asta? Păi înseamnă ca ai un blog de care are conţinut de cea mai proastă calitate, ţi-ai supra optimizat blogul sau poate te-ai înscris pe toate directoarele (fermele de link-uri posibile). Alţii, care sunt constanţi si oferă conţinut de calitate, fără a se folosi de tehnici de manipulare a Pagerank-ului, au sarit invers faţă de cei menţionaţi mai sus, adică de la Pagerank 0 (zero) la Pagerank 4.

 

Pagerank 1 pe ce?

Vreau să vă prezint un blog, şi anume aSmileFromHeart care îl găsiţi la adresa: http://asmilefromheart.wordpress.com/. Este un blog personal, care abordează teme diverse după placul autorului. Acum la ultima actualizare (cred că sunt aproape două săptămâni de atunci) blogul a primit Pagerank 1, dar mulţi o să vă întrebaţi de ce?

O să vedeţi că blogul nu este unul optimizat offpage deloc. Are cinci backlink-uri indexate de Alexa din care unul este cel de la ZeList. Să nu mai zic că pe motorul de căutare Bing, are ZERO pagini indexate.

asmilefromheart.wordpress.com alexa si bing

În schimb pe Google sunt indexate 145 de pagini deşi are doar 11 articole scrise. Sunt şi tagurile indexate, practic fiecare articol, de la A la Z a fost indexat.

asmilefromheart.wordpress.com Google

Acest lucru arată că articolele sunt scrise bine, iar conţinutul este apreciat de Google. Totodată observăm că o dată cu vechimea obţii autoritate, inclusiv Pagerank. Chiar dacă blogul are 11 articole, el este creat în luna aprilie a acestui an, asta observând când s-a efectuat prima postare.

Eu sunt PRO articole de calitate, scrise din cap şi relatate în funcţie de experienţa şi vocabularul fiecăruia. Puteţi observa şi faptul că articolele de pe aSmileFromHeart au patru-cinci etichete, însă articolele sunt în temă cap-coadă şi există acel focus-key (puteţi vedea în ultimul articol, că un anume cuvânt, adică zâmbet) se repetă de mai multe ori pe parcursul articolului. Preponderenţa cuvântului cheie ajută articolul din punct de vedere SEO, articolele lungi deasemenea le recomand foarte foarte tare.

Să vă explic şi de ce. Precum vedeţi, blogul ăsta, www.7SEO.ro pe care blogăresc acum, are câteva zile. Mai exact de marţi e lansat, adică de trei zile. Am scris şase articole, cu tot cu acesta, însă doar două au fost indexate de Google. Vorbesc despre ultimile două articole (beside this), care au o lungime de pe 1200 respectiv 1300 cuvinte. Deci, articolele lungi sunt considerate mai de calitate şi au prioritate şi la indexat şi la tot.

www.7seo.ro pagini indexate de Google

Concluzie:[checklist]
  • Lungimea articolelor (500 cuvinte minim);
  • Conţinut original (fără copy-paste);
  • Cuvintele cheie să aibă o preponderenţă de peste 1% dar nu peste 4%’
  • Diacriticile nu reprezintă un impediment, iar din punct de vedere estetic dă bine.
[/checklist]

Despre admin

"Vrei sa ajungi sus? Ridica-te, încearca, reîncearca, urca, cazi apoi ... ridica-te!"
Adaugă la favorite Legătură permanentă.

6 Comentarii

  1. foarte folositor articolul. inainte scriam articole foarte mici, cam 100 de cuvinte, acum incerc sa le fac de minim 300

  2. am 199 reputatia in alexa …

    si 3,260 rezultate in google …

    Ce crezi ca ar mai trebui sa cresc la un pagerank 4 ..:) ?

  3. Stefan … imi poti spune ?:)

  4. Confirm si eu cele spuse. Fac SEO pt diverse site-uri de vreo 4-5 ani si continutul conteaza enorm in optimizare. Apoi….link building, fara de care, ci cel mai bun articol poate ramane in anonimat.

  5. Vorbiti de solutii dar chiar si incercarea de a scrie articole de calitate este tot pentru scopul de a ridica pagerank-ul. Cu alte cuvinte important pentru toti este cat de sus este siteul Esti dupa pagina 100 …sa traim bine. Intial google ne-a lasat sa facem siteuri fara numar si acum ne obliga sa avem „contunut de calitate” fara sa indice absout nimic si concret. Nu mi se pare in regula, cum ne joaca ca pe soarici.
    Siteurile care sunt sus, sunt din cele la care exista SEO si firme de IT care lucreaza la ele…intr-o forma sau alta este o supracerinta a lui google sa ii scrie continut de calitate…de unde de neunde hai sa compunem povesti frumoase.
    Exista domenii in care nu poti scrie articole, decat extrem de anoste…
    Concluzia mea este ca internetul a devenit un loc in care au ajuns pe primele pagini cei cu bani seriosi si google incet incet devine singura solutie…platesti, esti pe prima pagina, cine plateste mai mult e mai sus…internetul nascut cu idei de libertate a devenit o piata condusa te tehnicile urate a lui google…ok sa continuam sa jucam jocul impus de google pana o sa cedam in fata celor care au firme mari si isi permit sa plateasca preturi mari pentru cercetare si noi sa ne apucam de altceva…

Lasă un răspuns la Mistocareala Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *