Mai mult link building nu inseamna mai bun

Link Building MareCa si oameni ce facem SEO, de multe ori ne gasim sub presiunea de a construi mai multe linkuri si de a le construi chiar acum. Asa ca un prieten din industrie m-a rugat sa ii ofer anumite informatii despre ceea ce este un scop lunar sigur de linkuri, fiindca unii nu erau fericiti de cantitatea de linkuri pe care le-a produs, m-a facut sa ma gandesc la un lucru, trebuie sa ne retragem.

Problema este ca este dificil sa faci acest lucru fara sa apari ca incerci sa justifici munca mai putina, in special intrucat cei din afara lumii de marketing a cautarilor nu sunt atat de bine educati in riscurile implicate in construirea link-urilor.

De exemplu, am facut un test de o luna pentru un client, in care am construit mai putine linkuri decat cu cate eram obisnuiti deobicei. Am vrut sa aratam acelui client ce ar putea sa faca linkurile, si a fost atat de multumit de rezultate incat a devenit o fabrica de linkuri. In timpul restului relatiei noastre de munca, era necesar sa ii explic in continuu ca link building-ul nu tine de conceptul, „cu cat mai mult cu atat mai bine”.

Ar insemna mai multe linkuri inbound mai mult trafic sau o clasare mai buna? Probabil. Ar insemna un risc mai mare? Probabil.

Gandeste-te la riscurile implicate

Google pare sa adauge intotdeauna ceva nou la Ghidul lor de Webmaster. Asa ca indiferent de ce faci in cantitati mari, acum poti cu usurinta traduce in ceva ce va trebui sa repari in cantitati mari in viitor. Daca faci o multime de lucruri, sansele sunt ca face acel lucru toata lumea, si sansele sunt ca in urmatorul update vei fi penalizat si tactica ta va fi zdrobita.

O penalizar ar putea sau nu sa iti distruga site-ul. Cateodata poti scapa usor de ea, cate o data poti renunta.

 

Despre Eugen Stefan Sotropa

Co-Fondator al companiei European Advertising Network SRL si al brandului e-Advertising. Sunt jurnalist si lucrez si la Radio Gold. "Vrei sa ajungi sus? Ridica-te, încearca, reîncearca, urca, cazi apoi ... ridica-te!"
Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *