Interactiunea SEO cu clientii

Pentru cei care sunt noi la optimizarea site-urilor clientilor, sau pentru cei care vor o reimprospatare, ne-am gandit sa realizam un ghid pentru acest lucru. Fiecare SEO are diferite moduri de a face lucrurile, insa vom incerca sa acoperim aspectele ce sunt comune pentru majoritatea clientilor.

Cateva reguli

SeoCea mai buna regula pe care o stiu despre SEO, este ca sunt putini absoluti in SEO. Google este o cutie neagra, asa ca seturi de date complete nu vor fi niciodata disponibile pentru voi. Astfel, poate fi dificil sa observi cauza si efectul, asa ca intotdeauna vor fi o multime de experimente si munca la ghici implicata. Daca functioneaza, continua s-o faci. Daca nu se intampla acest lucru, incearca altceva pana se intampla.

Multe oportunitati tind sa se prezinte in moduri neacoperite de reguli. Multe oportunitati vor fi unice si specifice pentru client si sectorul market pe care se intampla sa lucrezi, asa ca este o buna idee sa ramai flexibil si alert la noi relatii si oportunitati de conectare. SEO exista pe spatele relatiilor intre site-uri (linkuri) si abilitatea de a-ti gasi continutul remarcat (conexiuni).

Cand muncesti la site-ul unui client, cu siguranta vei avea de a face cu un site care este deja stabilit, asa ca este probabil sa aiba probleme de mostenire. Celelalte provocari principale pe care le veti intalni este ca nu veti avea control deplina asupra site-ului, la fel cum ati fi avut daca era al vostru. Va trebui sa convingi ceilalti oameni asupra meritului ideilor tale inainte sa le poti implementa. Unii din acesti oameni vor fi deschisi la ele, altii nu, si unii pot fi obstructivi. Asa ca, cu cat furnizezi date mai solide si rationament de afacere, cu atat mai mare sansa vei avea sa convingi oameni.

Cel mai important aspect in a face SEO pentru clienti este sa nu ii orbesti cu chimie tehnica, dar sa ii ajuti sa vada cum se face SEO furnizeaza valoare afacerii tale.

Despre Eugen Stefan Sotropa

Co-Fondator al companiei European Advertising Network SRL si al brandului e-Advertising. Sunt jurnalist si lucrez si la Radio Gold. "Vrei sa ajungi sus? Ridica-te, încearca, reîncearca, urca, cazi apoi ... ridica-te!"
Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *