Cauta si vei gasi – cum te influenteaza cautarile rapide, online, in ceea ce alegi

Ne-am obisnuit ca intr-o miscare simpla, scurta si de cateva secunde sa avem deja o sumedenie de optiuni. In trecut pentru o simpla organizare era nevoie de timp si de miscare generala pana cand anunti si mai si gasesti toate cele necesare. Acum accesul la internet deschide noi cai, oportunitati.

Te-ai gandit insa in ce masura te influenteaza cautarile online? Cauti ceva anume si ai impresia ca ai dat de cel mai bun. Intr-o oarecare masura nu gresesti si asta pentru ca cei care sunt pe primele locuri in Google sunt cei care investesc in campanii de publicitate, de SEO, in campanii care sa le castige locul cel dintai. De SEO organic ai auzit? Nu sunt deloc metode prin care la un moment dat sa fii penalizat de marele Google asa ca o decizie inteleapta de acest gen tine de o anume clasa de persoane. Deci da, pe cei care ii gasesti in primele paginii fii sigur ca au sanse sa fie cei mai buni dintr-un domeniu anume.

Intr-o oarecare masura tine cont de faptul ca nu tot ceea ce zboara se mananca, cum spune o vorba. Cu alte cuvinte, nu te increde in orice de vreme ce asta ar putea sa te induca in eroare. Stii cum e, fiecare are experienta sa cu un anumit lucru asa ca nu poti spune ca acelasi lucru se va repeta pentru toate cazurile. Pastreaza-te curios de a descoperi ceva nou si alte informatii despre un tip de serviciu, pana cand te increzi in el.

Cauti un loc in care sa te informezi despre scule auto si poate chiar si sa le comanzi, fara sa ai bariera de limba, distanta, tara etc. Spre exemplu la aceasta categoria Lincos Romania este un raspuns. Si chiar daca vei gasi sa spunem semne de intrebare, poate ca vei dori sa afli mai multe pana cand sa te increzi in calitatea a ceea ce se ofera. Tot ca urmare a cautarilor, a recenziilor online descoperi si in ce masura poti sa ai in credere in aceasta metoda, aceasta cale.

Actual, cautarile de pe online si chiar si de pe mobil sunt cele care acapareaza piata. Exista un mic procent al celor care inca nu au descoperit acest mediu si care inca mai cauta asta. Dar poate ca nici nu va mai dura prea mult pana cand si acesta mica parte va fi condusa spre drumul cautarilor online.

Despre Eugen Stefan Sotropa

Co-Fondator al companiei European Advertising Network SRL si al brandului e-Advertising. Sunt jurnalist si lucrez si la Radio Gold. "Vrei sa ajungi sus? Ridica-te, încearca, reîncearca, urca, cazi apoi ... ridica-te!"
Adaugă la favorite Legătură permanentă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *